Label

, , ,

Get 100 Free Business Cards at OvernightPrints.com
Blog tok guru yang dilancarkan petang semalam di KB Mall Kota Bharu Kelantan memang dah lama saya tunggu. Saya tak nak komen tapi cuma lontarkan pandangan, klik ke blog tok guru dr pos BLOG TOK GURU DIBUKA HARI INI adalah 127 klik (sehingga saya post ini ditulis – terima kasih kepada tranungkite.com🙂  dan saya tidak berapa banyak ia dicopy dan paste oleh blogger lain). Jadi saya tag kan BLOG TOK GURU di sini, supaya webmasternya tahu ia ditag. hehe

Saya tidak mahu buat apa-apa judgement kepada A’ptus Net, sebab saya sendiri bukan hebat dalam bab blogging ni. Cuma ini sekadar pandangan peribadi sahaja. 

Apa fungsi simbol RSS feed kalau ia tak berfungsi ya?  A’ptus Net…jangan malukan blog tok guru..(Omm blog che det pun tak ada fungsi RSS feed juga, biar lah che det tu). 

Tak ada tempat nak komen..Blog che det ada tempat kita boleh post komen? A’ptus Net..ciri-ciri utama blog ialah mempunyai comment features. Blog-blog lain semua ada comment features..

Macam mana ni A’ptus?

UPDATED 28-03-2009
Hari ni lepas klik di simbol RSS tu, haa..dah berfungsi pun RSS feed dia. Ni linknya, klik saje kat sini