Label

, , , ,

Aku nak hebohkan yg sekarang ni UiTM Kampus Kota Bharu (atau lebih famous dgn nama UiTM City Campus), dah ada tawarkan program Pengajian Luar Kampus untuk Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Kepujian) ambilan pertama bulan Disember 2009 ini.

Yuran RM5613 dan tempoh pengajian 3 1/2 setengah.

Kurikulumnya atau subjek PLK Ijazah Sarjana Muda Perakaunan ada tulis disini, jadi tak perlu lagi aku tulis disini

Btw, kurikulum tu dah tentu banyak beza dengan Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (sepenuh masa macam yg aku ambik sekarang ni). Jadi sekarang, sapa2 yang nak sambung belajar dalam bidang ni senang lah, sebabnya pengajian akan dibuat di kampus kota bharu (bukan Machang). dan sudah tentu tenaga pengajar ialah dari UiTM. Maksudnya lecturer yg mengajar aku sekarang ini yang akan mengajar nanti.

Detail tentang program ni anda baca sahaja di sini. Atau boleh juga cek di uitmonline.

Atau boleh juga hubungi mana-mana pensyarah berkenaan:
Wan Zurina Nik Abdul Majid 6013-3215032
Roslina Salwani 60199566500
Junaidah Hanim Ahmad 60124021887
Mohd Haron A Alim 60139243001
Assoc Prof Sapiai Ab Rahman 60199140070

PS: ehem, semua pensyarah aku hensem dan lawa🙂 sebab tu aku suka gi kelas.