Label

Ni antara benda pelik yg berlaku bila aku cek statistik blog ini. Pelik yang memang pelik. Hohoho kepada si pencari, aku minta maaf sbb publish kan carian kamu di sini.🙂

Ada beberapa perkara yg aku suka dengan Facebook. Satunya, kat situ ada ramai kawan-kawan aku zaman sekolah di Maahad Pengajian Islam dahulu, aku batch 1998 – 2003. Ada kawan-kawan di Uitm semasa Diploma Perakaunan di UiTM Machang (intake June 2004), kawan-kawan semasa di Ijazah Sarjana Muda Perakaunan intake Mei 2007 di Uitm Machang.

Oh malasnya aku nak tulis faedah Facebook ni. Sebabnya faedahnya terlalu banyak. Kalau sesiapa yg kata Facebook itu tak berfaedah, maknanya dia tak gunakan Facebook dgn cara yang betul. Cara penggunaan yg tak betul ialah, membuat sampah di wall org lain, contohnya yg main pukul bantal tu, tag gambar-gambar yang entah apa-apa lah, melakukan spam pada inbox dan wall, dan macam-macam lagi.

Apapun, bergantung kpd cara kita guna. Guna dengan cara baik, maka baiklah jadinya. Ok, ini facebook aku http://www.facebook.com/sitiasmaa.