Label

, , , , , , , , , , , , , ,

okeh.. lama betul tak update blog ni. dah bersarang dah pun.

sekarang aku ada bilik untuk disewa di kota bharu, exact location ialah Berek 12, di Jalan abdul kadir adabi. dekat dengan sekolah kebangsaan sri bemban, pasar berek 12, 7 eleven, kedai-kedai makan kat sini sangatlah banyak.

keadaan rumah pulak… rumah sebijik dalam pagar. dalam pagar sama jugak ada rumah aku. so dua bijik rumah dalam satu pagar. ada 4 bilik tidur, 3 bilik air. ni sewa bilik tau, bukan sewa rumah🙂 satu bilik boleh duduk 2 orang. katil single 2 bijik. luar bilik ada hall, dapur, tempat basuh kain. kemudahan yang aku sediakan haaa…sebut korang nak apa? tv? dapur masak? tong gas? peti ais? mesin basuh automatik? yezza, semua ada aku sediakan.

sewa pun tak da mahal sangat. cuma rm120 sebulan. harga sewa tu termasuk bil air dan elektrik. satu bilik untuk dua orang, jadi kalau nak duk sorang sebilik kosnya ialah rm220.

hubungi aku kalau berminat nak sewa bilik ni ok. o199961960. datang tengok dulu, kalau setuju.. duk terus. gambar rumah tak ada. aku nak jumpa dulu.. orang baik-baik dan berpewatakan baik je ye.